Groningen, Friesland, Drenthe

In Groningen Stad worden maandelijks activiteiten georganiseerd waarbij ontmoeting en ondersteuning centraal staan.

NOPPAL bijeenkomst Groningen

30/06/2018, Groningen, Friesland, Drenthe | Colourful

Groningen: Maandelijkse bijeenkomst, waar je lotgenoten, hiv-positieve migranten woonachtig in Noord Nederland, (Drenthe, Friesland en Groningen), kunt ontmoeten. Vanaf 13.30 uur in het Humanitasgebouw, A-Kerkhof 22 zz, te Groningen.

Hiv-café

Het Hiv-Aids Steunpunt van Humanitas in Groningen organiseert maandelijks een Hivcafé. Iedere eerste zondag van de maand van 16.00 tot 20.00 uur kun je andere hiv-positieven ontmoeten in een informele sfeer (met uitzondering van juli en augustus). Locatie is De Oude Drogisterij, Lage der A 4, Groningen.

De workshopreeks in Groningen start in april

De Hiv Vereniging organiseert in Groningen dit voorjaar een workshopreeks van zes bijeenkomsten voor mensen met hiv. Deelname is gratis! De workshop start op maandag 9 april De andere data zijn: 16 en 30 april, 7 en 28 mei en 4 juni.

De regio op Facebook

De regio is ook actief op Facebook. De openbare pagina vind je onder de naam 'positieflevennoord'. Daarnaast is er een geheime groepspagina, daarvoor moet je je aanmelden.

NOPPAL

Het Noordelijk Platform voor Positieve Allochtonen (NOPPAL) is een zelfhulpgroep opgericht voor en door hiv - positieve migranten woonachtig in Noord Nederland, (Drenthe, Friesland en Groningen), die elkaar willen ondersteunen in hun ziekteproces.