Groningen, Friesland, Drenthe

In Groningen Stad worden maandelijks activiteiten georganiseerd waarbij ontmoeting en ondersteuning centraal staan.

Hiv-café Groningen

01/09/2019, Groningen, Friesland, Drenthe

Groningen: Het Hiv-Aids Steunpunt van Humanitas in Groningen organiseert maandelijks een Hiv-café in De Oude Drogisterij. Iedere eerste zondag van de maand van 17.00 tot 20.00 uur kun je andere hiv-positieven ontmoeten in een informele sfeer (met uitzondering van juli en augustus).

Hiv-café

Het Hiv-Aids Steunpunt van Humanitas in Groningen organiseert maandelijks een Hivcafé. Iedere eerste zondag van de maand van 17.00 tot 20.00 uur kun je andere hiv-positieven ontmoeten in een informele sfeer (met uitzondering van juli en augustus). Locatie is De Oude Drogisterij, Lage der A 4, Groningen.

De regio op Facebook

De regio is ook actief op Facebook. De openbare pagina vind je onder de naam 'positieflevennoord'. Daarnaast is er een geheime groepspagina, daarvoor moet je je aanmelden.

NOPPAL

Het Noordelijk Platform voor Positieve Allochtonen (NOPPAL) is een zelfhulpgroep opgericht voor en door hiv - positieve migranten woonachtig in Noord Nederland, (Drenthe, Friesland en Groningen), die elkaar willen ondersteunen in hun ziekteproces.

14 mei 2019

De Hiv Vereniging wordt door de regiocontactpersoon vertegenwoordigd in het hiv-aidssteunpunt (HAS), waar overlegd wordt welke activiteiten voor hiv-positieven er in Noord Nederland kunnen plaatsvinden en wie van de organisaties dat zou kunnen oppakken.

28 sept 2018

Ben jij onze nieuwe enthousiasmerende en verbindende regio coödinator voor Noord Nederland? De spil die contact onderhoudt en initiatieven ondersteunt? Staat voor de belangen van mensen met hiv in Noord Nederland!