Adieu Jörgen, Ciao Gido

Published: 18 August 2019

Goed nieuws, slecht nieuws.

Eerst het slechte nieuws: Kerngroeplid en coördinator Jörgen heeft ons verlaten. Jörgen was vanaf 2011 vrijwilliger bij Poz&Proud en vanaf 2014 kerngroeplid. In die tijd heeft hij zich met hart en ziel ingezet en werd zo “het gezicht” van Poz&Proud. Altijd accuraat en wetend van de hoed en de rand.

Tijdens onze laatste vrijwilligersdag hebben wij (en de hiv vereniging) Jörgen nog kort in het zonnetje gezet – want teveel aandacht hield hij ook weer niet van ;-). Ondanks dat hij bezwoer niet meer mee te varen met de Canal Parade hebben wij hem toch nog over kunnen halen. En helemaal achter de coulissen gaat hij niet verdwijnen – je zult Jörgen nog een aantal keren aantreffen als gastheer op onze CD4 borrels en hij blijft in actie voor PREP nu! We gaan je missen is niet helemaal juist, maar we gaan wel je expertise missen in de kerngroep.

En dan het goede nieuws. We hebben een waardige opvolger voor Jörgen gevonden in de persoon van Gido. Onze trotse “vaandeldrager” op de laatste Poz&Proud boot stelt zich hier voor. Gido ken je misschien al als gastheer op onze borrels en gaat zich nu op geheel eigen wijze hierover (en de brunches) ontfermen.

Gido boot 2019

Noot 2021: Helaas heeft Gido vanwege persoonlijke omstandigheden zijn taken als kerngroeplid neergelegd. We hopen hem weer te zien als gastheer bij de CD4 borrels.

This information is useful