Welkom op de pagina van Colourful

Binnen de Hiv Vereniging Nederland is de diversiteit van mensen die geconfronteerd worden met hiv zichtbaar. Vanuit de vereniging en organisaties daarbuiten worden activiteiten opgezet voor migranten.

Op deze pagina's besteden we aandacht aan activiteiten voor mensen met een migratie-achtergrond, die door organisaties en mensen van diverse afkomst (en in diverse talen) worden georganiseerd.

Initiatieven welkom

Ben je op zoek naar mensen die met jou een initiatief voor hiv-positieve mensen met een migrantie-achtergrond verder willen vormgeven? Ken je migranten met hiv en wil je die samen brengen? Loop je met een plan rond, maar weet je niet de volgende stap te zetten? Maak jezelf bekend bij het Servicepunt. Zij zijn graag behulpzaam bij het verder vormgeven van een idee.

Bel het Servicepunt: 020 - 689 25 77. Op ma, di, en do tussen twee uur 's middags en tien uur 's avonds word je te woord gestaan door één van onze vrijwillige medewerkers.

This information is useful