Jaarverslag 2021 – regio Brabant

Published: 21 June 2022

De Hiv Vereniging maakt elk jaar een jaarverslag over het afgelopen jaar. In dit jaarverslag zitten ook bijdrages van de regio’s en groepen van de Hiv Vereniging. In dit blog lees je het verslag over 2021 van de regio Brabant. Het volledige jaarverslag van 2021 vind je hier.

In 2021 hadden we gehoopt om weer terug in het ritme van de café-Positief bijeenkomsten te komen en ook de bijzondere bijeenkomsten met een speciaal thema. Helaas kon dat niet volgens planning worden uitgevoerd door de coronamaatregelen. Het bowlen dat voor 21 februari gespland stond kon niet doorgaan. Verder is de café-avond in april ook niet doorgegaan en ook de barbecue die in juni stond gepland hebben we moeten afzeggen. De barbecue heeft later wel plaatsgevonden op 27 augustus in Tilburg. Bij café Bakker vonden we een leuke locatie waar wij zowel binnen als buiten konden zitten met de barbecue. Deze avond werd goed bezocht. Er kwamen 18 deelnemers.

Op 29 oktober zijn we in Breda gaan bowlen (dit was voor 21 februari 2021 gepland. Dit keer hadden we maar 6 deelnemers maar het was wel erg gezellig! De kerstborrel die in december gepland was is helaas ook niet doorgegaan.

Voor 2022 hebben we wel weer een planning gemaakt en zijn we nog steeds op zoek naar een goede locatie voor onze café avonden.

Onze denktank is in 2021 wat uitgedund. 3 leden zijn opgehouden met de Denktank. 1 lid is verhuisd naar Den Haag en 2 anderen wilden weer wat anders gaan doen. Gelukkig is er in augustus weer een lid bijgekomen en zijn we nu met vier personen. We zijn op zoek naar nog 1 of 2 nieuwe leden.

Wil jij je inzetten als vrijwilliger voor de Hiv Vereniging of heb je vragen over leven met hiv? Neem dan contact op met het Servicepunt. Het Servicepunt is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag van 14.00 - 22.00 uur op 020 - 689 25 77 of via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

This information is useful