Woensdagmiddaglunch

We gaan beginnen! Vanaf 9 november is er weer de wekelijkse woensdagmiddaglunch voor mensen met hiv en hun naasten. We beginnen met een wat simpele lunch maar breiden afhankelijk van het succes het assortiment uit.

Van meerdere kanten hoorden we dat de gezelligheid, het elkaar ontmoeten en gezamenlijk lunchen op de woensdagmiddag gemist werd. Vanwege corona en het vertrek van de vaste coördinator heeft het lang stil gelegen en de reuring werd steeds sterker gemist op de Eerste Helmersstraat.

Daarom zijn we extra blij weer te starten met een wekelijkse lunch op woensdagmiddag in Amsterdam. Een groep enthousiaste vrijwilligers staat klaar om je te verwelkomen. Coördinatoren Hans en Diana staan te popelen om te beginnen en ook de andere vrijwillige medehelpers hebben er veel zin in. Hans zegt hierover: 'Ik vind het belangrijk dat we na hele lange afwezigheid weer als lotgenoten bij elkaar kunnen komen en ik hoorde vanuit verschillende hoeken dat er behoefte en belangstelling voor is. Dus ik dacht: Kom, ik steek zelf ook de armen uit de mouw!'
Eet gezellig met elkaar, ontmoet  - oude, vertrouwde - bekenden en maak nieuwe vrienden.

Locatie: grote zaal van de Hiv Vereniging, Eerste Helmersstraat 17, 1054 CX te Amsterdam.

Inloop: 12.30 uur
Lunch: 13.00 – 14.00 uur
Eigen bijdrage: €5. (cash only)
Aanmelden is niet nodig. Kom je met 4 personen of meer? Stuur dan een bericht naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. uiterlijk woensdagochtend 09.00 uur voorafgaand aan de lunch op die dag.

De volgende woensdagen voor dit jaar staan gepland: 16, 23, 30 november en 7, 14 en 21 december.

We kunnen trouwens nog wat extra handen goed gebruiken. Kan je (aardig) koken, vind je het leuk om mee te helpen in de keuken of bediening, ben je een vriendelijke host en heb je tijd? Stuur een e-mail aan Bertus: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

We kijken ernaaruit je te ontmoeten!

This information is useful