Glow in the Dark Minigolf

Datum 27 oktober 2022

Regio Brabant organiseert regelmatig activiteiten voor mensen met hiv en hun naasten. De volgende activiteit is Glow in the Dark Minigolf, en vindt plaats op donderdag 27 oktober 2022 in Eindhoven.

Wat?

Het jaar vordert gestaag. De avonden worden al weer korter en dat houdt in dat het al vroeg donker is. En daar gaan we wat mee doen…..

We gaan minigolfen in het donker in een waanzinnig fluorescerend decor. Via een Azteekse tempel en een oude mijn bereik je een science fiction deel waar je tussen de ruimteschepen door moet slaan. Hierna kom je aan in de Deep Sea zone waar je overrompeld wordt door prachtige decors. Na de onderwaterbeleving komt je in de Jurassic zone waar de dino’s je opwachten. De 18 holes baan staat vol met fraaie decorstukken en de vele hindernissen dagen je uit om een hole in one te slaan. Gaat dat jou lukken? Laat het ons zien…..

Na het golfen gaan we in het er naastgelegen pand gezamenlijk eten. We gaan steengrillen of grillen op een plaat. Dit is dan vanaf 20.00 uur. Alle reden om weer aan te sluiten. We nodigen jou/jullie dan ook graag uit:

Wanneer, waar & kosten?

Glow in the Dark Minigolf vindt plaats op donderdag 27 oktober.
Tijd: ontvangst vanaf 18.00 uur, aanvang golfen vanaf 18.30 uur.
Locatie: GlowGolf@ Eindhoven, Vijfkampenlaan 6c, 5624 EB, EINDHOVEN.
Kosten: € 20,00 voor leden van de Hiv Vereniging en € 26,00 voor niet-leden.
Eigen drankjes zijn niet inbegrepen.

Aanmelden?

Aanmelden kan via het Servicepunt: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (o.v.v. minigolf met datum) of bel op maandag, dinsdag en donderdag van 14.00 – 22.00 uur op 020-689 25 77. Je kan ook chatten via Whatsapp: + 31 6 45 99 42 19. Vermeld bij je aanmelding per mail of app of je dieetwensen, zoals bijvoorbeeld vegetarisch eten, hebt. Ook graag vermelden of je wel of geen lid van de Hiv Vereniging bent.
Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail met een link voor je betaling.

Opgeven kan tot uiterlijk maandag 24 oktober 2022 aanstaande.
We ontmoeten je graag!