Barbecue-avond in Eindhoven

Datum 30 juni 2022

We zijn verheugd dat we onze jaarlijkse barbecue weer kunnen organiseren. Dit jaar zal deze plaatsvinden op donderdag 30 juni vanaf 19.00 uur. De locatie is de tuin van Pand54, aan de Prins Hendrikstraat 54 te Eindhoven.

De maand juni is net begonnen. Een maand waarin traditioneel het zomerreces aanvangt. Jullie weten dat wij dit altijd met een jaarlijkse barbecue inluiden. Ook nu weer. Maar toch anders. Voorheen werd de gehele BBQ als het ware all-in georganiseerd. Deze keer zullen de leden van de Denktank Brabant (de organisatie) het bakken voor hun rekening nemen. En we gaan voor een beetje luxe….

Dus alle reden om aan te sluiten. We nodigen jou/jullie dan ook graag uit!

Wat: Barbecue hiv-café Brabant
Waar: Pand 54 Prins Hendrikstraat 54 te Eindhoven
Tijd: ontvangst vanaf 19.00 uur, aanvang BBQ 19.30 uur

Kosten: € 15,00 voor leden van de Hiv Vereniging en € 22,50 voor niet leden.

Aanmelden?

Opgeven kan via servicepunt van de vereniging. Via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch. Het telefoonnummer is 020-6892 577 en de openingstijden van het servicepunt zijn ma, di en donderdag van 14.00 tot 22.00 uur.

Het te betalen bedrag betaal je als je de factuur van de Hiv Vereniging ontvangen hebt. Opgeven kan tot uiterlijk maandag 27 juni aanstaande.