Café Positief in de Harmonie

caféschema najaar 2017 250Vanwege de corona-maatregelen en gebrek aan ruimte gaat Café Positief dit najaar niet van start.
De borrel van Regio Brabant was sinds najaar 2016 in De Harmonie, Stationsstraat 26 in Tilburg. Met dit café deden we samen een stap om hiv verder te normaliseren. Helaas is deze prima locatie voor alle Brabanders met hiv, partners en betrokkenen om elkaar te ontmoeten niet meer beschikbaar. We zijn op zoek naar een nieuwe locatie.

We verwelkomen in de toekomst graag weer oude bekenden met open armen en maken graag we kennis met mensen die nog niet eerder de stap hebben gezet. Hiv maakt geen onderscheid en wij doen dat evenmin. Kom meepraten en luisteren naar de stem van hiv-positief Brabant en ontdek wat Regio Brabant kan betekenen voor jou.

We hopen snel weer op de vierde woensdag van de maanden januari, maart, mei, september en november geopend te zijn vanaf 20.00 uur. In juni organiseren we een barbecue en in december een kerstborrel. Daarnaast hopen we ook weer de mogeljkheid te hebben om in februari, april en oktober in een andere Brabantse stad een activiteit te organiseren.