Café Positief in de Harmonie

caféschema najaar 2017 250De borrel van Regio Brabant zit sinds najaar 2016 op een nieuwe locatie die voor iedereen goed bereikbaar is. Namelijk De Harmonie, Stationsstraat 26 in Tilburg. Dichtbij het station en met parkeerplaats. Met dit café doen we samen een stap om hiv verder te normaliseren. Een prima locatie voor alle Brabanders met hiv, partners en betrokkenen om elkaar te ontmoeten.

We verwelkomen oude bekenden met open armen en graag maken we kennis met mensen die nog niet eerder de stap hebben gezet. Hiv maakt geen onderscheid en wij doen dat evenmin. Kom meepraten en luisteren naar de stem van hiv-positief Brabant en ontdek wat Regio Brabant kan betekenen voor jou.

We zijn op de vierde woensdag van de maanden januari, maart, mei, september en november geopend vanaf 20.00 uur. In juni organiseren we een barbecue en in december een kerstborrel. Daarnaast organiseren we in februari, april en oktober in een andere Brabantse stad een activiteit. Mis geen enkel moment!