Denk en praat mee over de toekomst van de vereniging

Gepubliceerd: 24 januari 2018

De werkgroep Bestuurlijke Vernieuwing van de Hiv Vereniging zoekt twee leden die mee praten en denken over een vernieuwende manier van het besturen van onze vereniging. Doel is een efficiëntieslag te maken.

We streven naar een zogenaamd Strategisch Bestuur, d.w.z. een Bestuur meer op afstand en tegelijkertijd meer zeggenschap van de leden van de vereniging. Voor dit veranderproces trekken we twee jaar uit. We zijn op zoek naar leden die mee willen praten en denken en de werkgroep aanvullen. We komen eens in de zes weken bij elkaar.

Heb je interesse?

Stuur uiterlijk 1 maart 2018 een korte motivatie naar Reina Balvers: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en de werkgroep neemt contact op met je.