Oproep: vragenlijst over informatie en ondersteuning door de Hiv Vereniging

Gepubliceerd: 13 mei 2020

Twee belangrijke pijlers van de Hiv Vereniging zijn informatievoorziening en onderling contact en ondersteuning. Steeds meer daarvan vindt ook online plaats. Daarom willen we graag in kaart brengen hoe mensen met hiv en hun naasten online geïnformeerd willen worden. Maar ook wat de behoefte is in online contact met andere mensen (met of zonder hiv). Daarbij hebben we jullie hulp nodig.

(Prefer this in English? Click here. Voorkeur voor Engels? Klik hier)

Wat gaan we doen?

We hebben een vragenlijst opgesteld waarin we jullie behoefte aan informatievoorziening en (online) contactmogelijkheden uitvragen. Met deze informatie kunnen wij ons aanbod en onze informatiekanalen nog beter afstemmen op de behoeften van mensen met hiv en hun naasten, jullie dus.

Samenwerking met de Happi App

De vragenlijst is opgezet in samenwerking met de makers van de Happi App. Ook zij willen hun app verbeteren, en doen dit aan de hand van de vragenlijst. Je hoeft niet bekend te zijn met de Happi App om de vragenlijst in te vullen.

Hoe kun je meedoen?

Heel simpel! Je opent de vragenlijst door op deze link te klikken. De vragenlijst is anoniem en duurt ongeveer 15 minuten. Iedereen kan de vragenlijst invullen. Niet alleen mensen met hiv, maar ook hun naasten, zoals partners of vrienden. Deel hem dus vooral ook met mensen om je heen.

Wat wordt er met de resultaten gedaan?

De resultaten van de vragenlijst zullen aan het eind van de zomer gedeeld worden op ons verenigingsblog. Met de resultaten van deze vragenlijst kunnen we ervoor zorgen dat onze informatievoorziening en ons online aanbod in onderling contact en ondersteuning beter op jullie wensen aansluit.