Positively Dutch

Positively Dutch is een samenwerkingsverband tussen hello gorgeous, Atlas2018 en de Hiv Vereniging om gezamenlijk op te trekken en onze krachten te bundelen tijdens de Wereld Aids Conferentie.

global village 250Global Village

In het Global Village, een soort 'beurs' op het gebied van hiv en aids, is een stand voor Positively Dutch aangevraagd. Eind april 2018 wordt bekend of de aanvraag wordt gehonoreerd. Maar omdat wij een lokale samenwerking met andere partijen hebben opgezet maken we wel veel kans op een plek.

Daar komen Atlas2018, de Hiv Vereniging en hello gorgeous samen en krijgen ook andere partijen, zoals bijvoorbeeld Shiva, Mara en Noppal, de mogelijkheid zich op een bepaald moment en op een eigen manier te presenteren in de stand.

Met elkaar kunnen we onze krachten bundelen, elkaar een podium bieden en samen laten zien hoe het is om hiv te hebben in Nederland. En wat wij als partijen eraan doen om het leven met hiv in Nederland zo aangenaam mogelijk te maken en het stigma te bestrijden. In de stand komt ruimte voor ontmoeting, workshops, presentaties en dergelijke.

Openbaar en gratis toegankelijk

Een ontmoetingsplek in de Global Village dus. De Global Village is gratis toegankelijk voor iedereen, niet alleen voor de congresdeelnemers. Onze stand is dus ook de plek waar we onze achterban kunnen uitnodigen en ontmoeten. Ook mensen zonder hiv hopen we daar te ontmoeten en te informeren.

Openingstijden:

zo 22 juli    18.30 - 20.00 uur - opening